twanenjurgen.reismee.nl

DAG 25 SANTA MARIA

Vanochtend zijn we rond een uur of negen weer vertrokken richting de volgende plaats op de route: santa Maria .deze route was zeker de moeite waard die ook weer langs de kust liep en ze de big sur route noemen met adembenemende uitzichten op de zee en kuststrook.het was alles bij elkaar maar 275 km rijden maar toch hebben we er bijna de hele dag over gedaan omdat het op de eerste plaats een bochtige weg was en we vaak hebben gestopt onderweg om van de vergezichten/inzichten te genieten.morgenochtend rijden we alweer terug richting los angeles waar we nog een nachtje slapen in een hotel vlakbij het vliegveld waarvan we donderdagmiddag 14.00 plaatselijke tijd vertrekken dat is dan 23.00 Nederlandse tijd en dan komen we vrijdagochtend 9.00 weer aan in Amsterdam Groetjes twan en jurgen

JPL

Twan en Jurgen, het was super leuk en mooi om jullie te volgen, prachtig! Wij willen jullie een hele goede terugreis wensen! Groetjes John, Patty en Lindsey

Fam. Vd putten

Hoi twan en Jurgen ik denk dat we waarschijnlijk te laat zijn om jullie een hele goede terugreis te wensen het is hier nu bijna half 12. Tot morgen Gr. Rhemon Nathalie Jesse en daisy