twanenjurgen.reismee.nl

DAG 3 LOS ANGELES - SAN DIEGO

Vanmorgen waren we weer op tijd wakker en hebben we rustig ontbeten en hebben onze koffers gepakt en uitgescheckt bij het hotel.We zijn richting long beach aan de kust gereden om 2 attracties te bezoeken namelijk aquarium of THE pacific en het britse schip de queen mary.In het aqarium waren veel vissen,krabben,haaien enz. Te zien.aansluitend zijn we op de boot de queen Mary gaan kijken wat een gigantisch passagiersschip was wat vele jaren heeft gevaren tussen Engeland en new york.Toen we dat hadden bekeken zijn we met de auto richting san diego gereden langs de kustweg.hier was het aan het strand topdrukte mede ook omdat het hier in Amerika een vrije feestdag was.Rond 4uur in het hotel aangekomen en ingecheckt voor de komende 2 nachten in san diego.Na goed gegeten te hebben zijn we nog langs de boulevard/haven van san diego gewandeld waar het ook gezellig druk was en waar ook vrij veel zwervers zaten.Tot zover mijn verhaal van vandaag en jullie horen weer snel van ons. Groetjes Twan en jurgen

adje

cool...ziet er allemaal fantastisch uit.. en ook leuk om jullie en de kamer met uitzicht te zien..spreek mijn schatjes weer snel..houdoe he xxx ma